Friday 4 March 2011

KAWAN MAKAN KAWAN

hurmm..sedih gile aku wehhh.. aku taktau nak citer kat sape dah skrg nie.. aku taktau lah budak tu knp suke sangat dengki dgn aku? aku taktau apa yang aku dah buat kat dia sampai dia menyebabkan aku dan bff serta budak rumah lama aku dok gaduh dan skrg nie dia still nak carik pasal tp scara senyap2.. aku taktau lah sama ada dia ada buat mulut citer kat org yang aku nie dok mengutuk org tak tentu pasal sehingga org yg aku anggap mcm kakak sndiri ckp aku kuat mengumpat dan macam lalang.. sedih dowh sbb aku rasa aku tk prnh buat org sakit hati,apa kawan2 aku nak aku buat aku buat,aku tolong diorng..tp knp dia perlu buat bff aku gaduh dgn aku sampai skrg tak bercakap dgn aku?aku mengumpat pun sbb aku tau yang org lain pun dok mengata aku..so aku tak perlu lah nak jadi baik sgt dok diam je bile aku dgr org mengata aku sbb aku nie manusia biasa.. aku lagi suke kalau aku tak ramai kawan sbb tak banyak hati aku kena jaga.. sbb skrg nie aku rasa aku dikehendaki utk menjaga hati semua org.. aku tak kesah pun kalau korang tak suke aku, sbb bukannya ko bagi aku makan pun kan..tp tulah, kalau dah tak suke aku buang je terus aku dr hidup korang...aku taknak aku jadi topik hangat bila korang lepakk..
Jangan nak salahkan aku kerana buat status yang menyindir kau sentiasa kerana benda tu aku dah tak tahan..ada yang bg pendapat supaya aku jumpa kau tapi aku taknak sbb aku malas tgk muka kau.. STATUS FB aku tu sbnrnya utk kau tp yang terasa org lain pulak..taktau knp.. SYAbas sbb buat aku dan dia bertelingkah skrg nie..

aku tau semua tak paham aku mcm mana sbb tu diorang tak tahan ngan aku tapi nak buat mcm mana..dah aku mcm nie.. if korang tak suke aku bgtau terus ok jangan lah sampai nak rampas kawan2 aku dr aku sbb aku mmg sayang diorang semua.. janganlah kau gunakan kegedikkan kau tu utk rampas kwn2 aku dan kau hasut mereka smua yang aku mcm tu mcm nie.. jgn pandai ckp yang KARMA tu akan jadi balik kat sapa2 yg pernah sakiti hati kau skrg nie sbb kau pun akan terkena KARMA tu jugak wlupun skrg kau nampak berjaya.. aku pasti sbb ALLAH itu adil.. doakan ku satu je utk kau..berubah jadi diri sendiri dan jangan guna kehalusan utk merampas kebahgiaan aku.. peace ~~

No comments:

Post a Comment