Tuesday 22 January 2013

AVRIL LAVIGNE LIVE IN KL 2012

hohohooo.. Saat mendengar berita yang avril akan perform di KL ku hanya berfikir 1 benda je.. Boleh tak aku jumpa dia? hanya itu yg bermain difikiranku... Aku just nak share je lah pengalaman aku sepanjang penantian TBST di KL nie.. Even aku hanya dapat tgk Avril perform kat Malaysia je..takpelah.. next time,i will go the whole tour..INSYAALLAH... so, bg aku this time tiket agak murah jugak lah sebab nak front row pun jus bayar rm239 (early bird), so aku beli yg early bird lah utk front row nie..

18 februari 2012 Avril perform kat Stadium Merdeka,KL..kali nie baru masuk kali ke2 aku dapat tgk dia perform.. Tapi yg best nye aku nak share lah..17 februari 2012 adalah hari yg paling bermakna buat aku sebab aku dapat berjumpa dengannya(Avril) di airport..Thanx buat seorang hamba ALLAH nie yang membantu aku untuk berjumpa dengan Avril..Even aku tak dapat ambik gambar dengan dia, yg penting autograph..Actually A4 paper tu untuk dia wish wedding aku bulan 5 nie,tp si Matt (abg Avril) and her bodyguard tak kasi..so, Avril just sign je kat A4 paper tu..hahahaa.. takpelah.. nak buat macam mane kan.. 7 hours aku menunggu Avril dan dia landed dalam 7.05pm.. Aku tak bersendirian sebab time tu aku dengan Admin utk Avrillavigne Indonesia page di twitter dan FB.. aku agak cuwak,nerveous semua ade yelah..kau gila nak jumpa Avril kot... addoiiii... tunggu punya tunggu..hamba Allah nie pun call aku, siap bagi direction lagi Avril turun dari flight mane 1 semua..so,kitorang pun tunggu lah.. pastu aku nampak sekumpulan berjalan dengan lajunya.. ya Allah... Aku dapat lihat Avril Lavigne berjalan dengan Matt,bodyguard dia,Gabriel dan yg lain2..ini memang konfem lah boleh ambik gambar ngan Avril nie kata hamba Allah tu kat aku masa on the phone dgn dia.. tp sayangnyaaaa.. ada lagi 3 org yg nak ambik gambar dgn avril so, management Avril tak kasi..huhuhuuu...


So, aku betul2 berdiri di sebelah Avril Lavigne utk dapatkan autograph dia dan sangat comel.. betul2 comel..rasa macam nak peluk dia je tp tk boleh.. dah dapat autograph tu pun jadilah..then Avril berjalan dengan pantasnya untuk ke kereta yg dah menunggu mereka di hadapan airport.. huhuhuu.. rasa nak nangis je tp aku cool..hahahaaa..MY DREAMS COME TRUE... huhuhuhu..Alhamdulillah...









Nie je gambar yg sempat diambik oleh Alip Messi sebab Digital kamera tkleh bawak masok..Lagipun dia kat belakang aku.. then ade jugak lah yg kena rampas sebab kantoi.. semasa konsert sdg berjalan,aku mmg tk peduli pun pasal gambar ke video ke sebab aku nak enjoy..mungkin peminat avril yg baru 1st time nak pegi nak ambik gambar banyak2 kan.. hahahaa.. main2 je.. so, aku hanya enjoy enjoy dan enjoy for the whole concert.. Lain pula citer nye kali nie, mcm 1st concert aku attend, dia keluar je ke stage aku dah nangis dah..sebab terlalu happy.. tp kali nie.. control habis maklumlah dah jumpa 17 feb tu kan.. tp time lagu I LOVE YOU tu aku dah tak tahan dah.. sebab lagu tu aku feeling habis2 dan lagu tu aku tujukan buat insan tersayang..Alip Messi..weeeeee.. kecoh je lah aku nie..tupun nak bgtau.. After the concert, dapat lah jumpa anak2 blackstar di luar stadium dan sempat ambik gambar jugak lah.. 






No comments:

Post a Comment