Monday 13 July 2009

hey Lollipop Gurls

hahahaaaa...semalam friendship day kami ber7..even aku x ingat tapi aku ttp ingat yang 7 tuee..ayu yg ingatkan aku..then dia send msg..tp hp aku dibarred so...tak dpt nak bukak pun msg tue..actually..aku pun ad pengalaman yg tak leh dilupakan waktu ngan diorang..cuz diOrang lah bestfriends yg paling aku geram,buat aku sakit hati...semualah..tpi diorang sume best kaw2 nye..aku nak bgtau korang ena,ayu,tati,mina,ema,ana..aku sayang giler2 kat koranggg tau tak..bukan aku taknak jumpe ngan diorang nie tapi aku takut diorang dah tak macam dulu dahh..yelahhh aku merantau tempat org dah berape lame..then balik tawau bukan selalu..so..masa tu mempengaruhi jugak..aku takkan pernah lupa diorang nie sbb diorang penyeri hidupnie..ape taknye..time aku nak usha si HALIM anak pakistan tue...ema ngan tati sll tlg aku bagi chewing guM letak kat bawah meja kat kelas dia then lastly tak kene layan..hahahahasumpah kelakar..si ayu taulahh..dia pembangkang betul..ndak sukak aku kawan ngan si halim tue...lagi2 si pog..mina tue Cam biasalahhh...sll nangis sbb xnak subjek BI gagal..adehhhsi ana lagilahhh...aku panggil dia winnie the pooh sbb she's so cute dan kadang2 buat aku gelak..ena?dia nie pandai MATHS tau..sll ajar aku...taulah aku nie xsuka maths...so...jadinya macam nie lah..hahahahaaku xtau lahkalau mau cerita panjang sangat..aku just nak inform kat diorang2 nie yg aku still sayang diorang even aku dah jauhhh camne..mmg lah pasnie akan jd lain tp aku rasa aku ok..berita plg sedih buat aku pun pasal mina ngan tati..tp aku harap diorang bersabar dan im so sorry cuz tak dapat hadirkan diri di tempat miNa...so...pasnie..insyaallah panjang umor kita jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment