Monday 20 July 2009

Shooting Video Klip Menjauh by Static Emily






seawal 7 pagi aku dah bangun...nak g mane?nak pegi shooting lah bang/kak..untuk muzik aktif yg akan disiarkan kat astro channel 180 bulan 9 nie...tgk lah...shooting kat putrajaya..ingt 2 lagu leh habis dlm satu hari...tp sempat untuk 1 lagu je..huhuhu...tgk lah saat2 band static emily tgh shooting sambil melayan dan dilayan oleh manager yg cam cibai iaitu aku(mancak)hahahaha...luv static emily





agak penat gak lah haritu cuz tak pernah bangun seawal 6.30 pagi kan...so...bile dah bangun pagi nie...cam pelik sbb leh brekfes...hahaha...penat sbb tue je...tapi best lahhh...


nie lah aku...seorang manager kepada static emily yang buruk,tapi aku rasa tak buruk mane pun...hahhaa...yg malas nak buat keje...tp aku tak malas sangat pun...kadang2 je lahhh..

M.A.N.C.A.K







Peduli ape aku kalau ader yg tak suke aku...hidup aku aku punye pasal...aku nak buat ape ke...aku bising macam kambing ke,aku dok memekak ke...pegi mampos lah ngan diorangg...kalau tak suke aku...tak kisah...aku tujukan nie buat budak2 yg taknak suke aku...







No comments:

Post a Comment